Bonjo Tur Müşteri Kandırmaya Yönelik Bir Firma
  • SON YORUMLANAN ŞİKAYETLER

Bonjo Tur Müşteri Kandırmaya Yönelik Bir Firma

19 Ocak 2017 13:41 Gülru Y. İstanbul

Bonjo Tur ile Uludağ'da bir gece konaklamalı bir tura katıldık. Sabah 05:30'ta oldukça eski bir otobüse bindik. Konaklayacağımız otel Kervansaray Thermal Otel'di (Bursa Çekirge bölgesinde) fakat Bursa'da kalacağımız bilgisini de ödemeyi yaptıktan sonra söylediler. Telefon konuşmalarımızda hep "5 Yıldızlı Kervansaray Oteli" olarak bilgi geçildi, Bursa'daki Thermal olduğu söylenmedi, bir müşteri olarak otellerin yıldız sayısını bilme zorunluluğum zaten yok. Ayrıca Çekirge'yi geçtikten yaklaşık 20 dk sonra tur rehberimiz önce Kervansaray'da konaklayan arkadaşlarımızı bırakacağız dedi tur rehberinin bile konu ile ilgili bilgisi yoktu. Son olarak sitelerinde avantajlı fiyat olarak 120 tl yazan iki günlük skipass fiyatının 1 haftada 50 tl arttığını iddia ettiler hiç kayağa gitmemişiz ve bu fiyatların sezonluk güncellendiğini bilmiyormuşuz gibi. Ekte screenshot'ı ekledim biz şikayet eder etmez kanıt olmasın diye siteden fiyatları kaldırmışlar.

Etiket : Bonjo Tur Okunma : 7878
Şikayet ile ilgili FOTOĞRAFLAR
  • TAKİBE AL
  • DESTEKLE - 0

ŞİKAYET İLE İLGİLİ GÖRÜŞMELER

Henüz bu şikayet ile ilgili firma-müşteri görüşmesi gerçekleşmemiş.

BENZER ŞİKAYETLER

ŞİKAYET İLE İLGİLİ YORUMLAR (4)

Ercan Y. A. 4 Eylül 2018

Asla dedikleri gibi bir şirket değil. Tur boyunca herşey rezil gibiydi. Araçda rehber yol boyunca vişne suyuna karıştırarak alkol aldı. Ödeme yaptığımız turu gideceğimiz gün iptal olduğunu ve 1 gece konaklamalı tura katılacağımız söylendi. Geriye kalan paranın ödeneceği söylendi. 1 aydır paramı geri ödemiyorlar ve intagram sitelerinden engelliyorlar. Ayrıca kiminle görüşsek biz yetkili değiliz para iadesinle ilgilenmiyoruz diyorlar. Elimden geleni yapıcam. Heryerede şikayette bulundum. Hakkımı helal etmiyorum s-htekar ve h-rsız bir şirketsiniz. Sakın kanmayın tavsiyem.

Cevap yaz 0 0
Aslı Y. Y. 6 Mayıs 2018

Berbat bir tur, eskişehir turu aldık ne gezebildik nede başka birşey, otobüs bile soylenilenden 3 saat geç geldi mağdur olduk bir daha asla tur'unuzu kullanmayacağım ve herkese kötü yönde dönüş yapacağım.

Cevap yaz 1 0
Alev S. 23 Ağustos 2017

Bonjo tur tam bir fiyasko, temmuzda likya fethiye turuna katilmak istedim parayi yatirdim sali haric hergün kesin kalkisli diyorlar beni bir gun oncesi arayip tur tarihi ertelendi deyip ilk hayal kirikligimi yasadim para iadesi yapilmiyor 1 sene icinde kullanabilirsiniz dediler ikinci kez yine likya turu ucin kayit yaptirdim ve yine ayni erteleme ile karsilastim yani gidemedim parasini verip de istedigin tarihte bir tura katilamamak ve kendi paran ile rezil olmak bu oluyor sanirim asla tavsiye etmiyorum 17 yillik gecmisimiz var diyorlar ama ne gecmis tam bir amatör firma senede 2 hafta iznim var onlara guvenip tatilim rezil oldu baska bir tur ayarlamak icin de gec kaldigimdan bildigim bütün kufurleri ettim beni mağdur ettiler.

Cevap yaz 3 0
Müjde K. 12 Mart 2017

Bu şirket beni kandırdı paramı aldı ve gideceğim yere dair hiç bir bilgi vermedi, servisi beni gittiğim yerden almadı şimdi de inkar edip beni tehdit ediyor.

Cevap yaz 6 1
Enza Home Her Şey Satana Kadar Sonrası Rezalet Vodafone Hattımı Kasıtlı Olarak İptal Etmiyor